Aikido

Burn Energy Drink - Elibereaza-ti Energia!
 
Libertatea
vezi mai mult
 Filme similare
Lectie de Aikido cu Steven Seagal 09:48 +
Lectie de Aikido cu Steven Seagal 1946 views De la: cd_sharp
Aikido cu Morihiro Saito 01:00 +
Aikido cu Morihiro Saito 603 views De la: cd_sharp
Aikido cu C. Tissier, Bercy, 2007 06:16 +
Aikido cu C. Tissier, Bercy, 2007 1533 views De la: cd_sharp
Profesorul lui Steven Seagal revine 02:54 +
Profesorul lui Steven Seagal revine 1499 views De la: cd_sharp
mai multe
Cumpara publicitate pe 220.ro
x
Postat in 9 octombrie 2007 de cd_sharp 14 filme
1220 vizionari 10 voturi
Adauga raspuns video
adauga smiley adauga comentariu
Comentarii (15)
jemail
jemail | Vineri, 09 Octombrie 2009, ora 12:30 |
0

cu tot respectul strate, iti spun ca gresesti. Am vazut un Aikido-ka intr-un conflict real . Ori tipul era deosebit de bine pregatit ori a avut bafta de pe lume si a nimerit o zi buna . Sunt practicant de karate de fro 20 de ani una peste alta , dar aikido...din punctul meu de vedere este esenta . "Care este cel mai bun atac ? Non atacul !" Cu respect Osu !

cd_sharp
cd_sharp | Miercuri, 26 Martie 2008, ora 21:57 |
0

Draga, titinanina22, desi nu prea urmaresc Local Kombat si l-am vazut foarte putin pe Morosanu, iti spun parerea mea care cred ca este si parerea majoritatii practicantilor de arte martiale. K1, Local Kombat, s.a.m.d. sunt facute pentru spectacol. \"Luptele\" trebuie sa dureze multisor, sa curga sange, dar sa nu moara nimeni, adica sa fie spectacol. Pentru asta se antreneaza luptatorii din aceste concursuri, nu urmeaza calea unei arte martiale. Multi dintre ei nu cunosc principii de baza ale artelor martiale (deplasari, caderi, distanta de lupta, etc). Din aceasta cauza, in general, invinge cel mai violent si mai puternic fizic. Diferenta de tehnica martiala dintre oricare alt luptator si Morosanu este insuficienta pentru a face diferenta. In realitate o lupta dureaza cateva secunde. O astfel de lupta nu prea poate fi spectacol. Cu prietenie!

cd_sharp
cd_sharp | Vineri, 09 Noiembrie 2007, ora 17:04 |
0

Scuze, am fost plecat ceva timp. Multumesc pt sfat. Am sa incerc sa imi mentin simtul realitatii si sa ma antrenez doar in sali corespunzatoare. Ai dreptate, pe strada nu esti atacat ca in filmele de prezentare sau ca la antrenament. Important e sa ai calmul si atentia de la antrenament ca sa faci ceea ce trebuie pt a scapa intreg. Cu prietenie!

strate
strate | Marti, 23 Octombrie 2007, ora 14:34 |
0

cuta-l pe sensei teodorescu e un specialist de marca in aikido,poate te va satisface.pe piata sunt o groaza de ghertoi

strate
strate | Marti, 23 Octombrie 2007, ora 14:29 |
0

dr te inseli sa stii. nu predau si nici nu ma intereseaza.spun doar ca nu trebuie sa te cramponezi de un singur stil,mai ales ca sunt unele care depasesc orice stit de pe piata.deci nu prea ai de unde sa stii despre ce vorbesc.trebuie sa mentii un echilibru intre realitate si cum ai vre tu sa fie realitatea si sa nu te increzi prea mult in anumite abilitati capatate la sala.asa-ti mentii mintea ascutita si te tii departe de belele.niciodata nu o sa te atace cineva asa ca in filmele de prezentare sau ca in situatiile simulate la antrenament.

cd_sharp
cd_sharp | Luni, 22 Octombrie 2007, ora 16:57 |
0

Stiu la ce te referi cand spui ca nu este arta martiala veritabila. Cred ca te gandesti la loviturile scurte, seci si multiple. Desi nu ai vazut, crede-ma ca exista sali de Aikido in care se invata si apararea impotriva acestor atacuri cu principiile de Aikido (nu iti vine sa crezi ca e posibil, nu-i asa?). Cat despre Ueshiba, am citit cateva carti despre viata si vorbele lui si nicaieri nu scrie ce ai spus tu. Aikido nu are competitii pt ca poate fi distrugatoare. Intr-o lupta reala de Aikido nu se sparge un nas, nici nu se capata o vanataie ci se poate rupe o articulatie(am si patit-o la un antrenament la care am incercat sa ma lupt cu un coleg) si chiar se poate muri. Prin abilitatea de a conduce si a intoarce forta cu care esti lovit impotriva agresorului, Aikido poate fi mortal intr-o situatie reala. Am fost de fata cand un coleg de la sala a intrat intr-o altercatie intr-un bar si i-a rupt mana celui care a incercat sa il loveasca. Daca stia sa cada poate isi scapa manuta. Aikido este eficienta in lupta de strada si in lupta cu un specialist in alta arta martiala. Ai dreptate, este si o cale spirituala, te invata cum sa iti mentii mintea limpede, sa nu te pierzi cu firea in situatii limita (dc un agresor scoate un cutit, de ex). Cred cu tarie ca intr-o lupta castiga cel mai calm si mai destept, nu cel cu muschii mai umflati. Cred ca stiu de ce denigrezi Aikido si, in general, artele aparute dupa 1900. Probabil ca dupa 25 de ani de practica ai centura neagra si esti si instructor si cauti sa atragi oamenii catre sala si stilul tau. Chiar dc nu e asa, imi pare rau ca un tip asa de experimentat ca tine gandeste asa despre Aikido. Cu prietenie.

cd_sharp
cd_sharp | Luni, 22 Octombrie 2007, ora 16:19 |
0

Inainte de Aikido am practicat Goju Ryu, un stil de Karate f dur, cu competitii de full-contact. Fiecare antrenament avea, la sfarsit, o parte de lupta efectiva, la inceput cu casti si manusi, apoi doar cu manusi. Tin minte si acum ca un coleg caruia ii spargeam nasul aproape zilnic, in lupta, mi-a dat un mawashi geri (lovitura circulara cu piciorul, scuze pt cei care stiu) in cap si am vazut stele verzi. Abia dupa ce m-am apucat de Aikido am invatat sa ma apar eficient de o astfel de lovitura. Practic Aikido intr-un orasel de provincie si cand m-am mutat in Bucuresti am cautat o alta sala de Aikido in capitala. Nu am reusit sa gasesc in Bucuresti un sensei atat de realist (aici ai dreptate - sunt multi cu capul in filosofii) si de bine pregatit precum cel din orasul natal, asa ca saptamanal ma duc in orasul meu natal special pt antrenament.

strate
strate | Vineri, 19 Octombrie 2007, ora 19:18 |
0

se vede lipsa de experienta.ori nu ai fost tinta unui atac real din partea cuiva care se pricepe,ori esti rupt de realitate.chiar uesiba a spus ca aikido nu este o arta martiala propriu zisa.in aikido nu exista competitie,nu exista adversari,doar parteneri si nu lupti decat cu tine insuti. este o cale spirituala.asa ca citeste ceva despre stil .daca ai idei fixe,nu pot decat sa-ti urez sa nu ai vreodata nevoie sa te aperi..

strate
strate | Vineri, 19 Octombrie 2007, ora 19:09 |
0

da da ai inteles tot

cd_sharp
cd_sharp | Vineri, 19 Octombrie 2007, ora 09:29 |
0

Sunt de acord, toti trebuie sa ne perfectionam, indiferent de arta sau de vechime. E o lume libera si ai dreptul la o opinie. Probabil ca judecand dupa ce Aikido ai vazut sau practicat ai si dreptate. Am auzit de un instructor de Aikido care si-a luat un pumn in nas de la un incepator in plin antrenament. Intr-un dojo conteaza f mult instructorul. Probabil ca nu ai nimerit pe cineva bine pregatit. Am un sfat pentru tine: judeca practicantii, nu arta!

Loading from
    Aikido 98.0% 10
    Pagina de brand a Burn Energy Drink
    www.220.ro video shows best of UPLOAD TopGun IceCream Party cont nou
    Cauta
    Funny Comedie, umor romanesc Faze tari Sport Cinema, movie trailers Documentare, Science & Tech
    vezi toate »
    Filmele zilei  Filmele zilei Quicklist Playlist

    Urmeaza: Lolzer Buzz- Hai cu acordeonu

    Anterior: Lolzer Buzz- Hai cu acordeonu

    Autoplay